lumini.com.pl

Techniki znakowania

Wartość każdego upominku jest większa, jeżeli posiada on zamieszczony w odpowiedni sposób logotyp. Umieszczenie logotypu na upominku sprawia, że nie tylko spełnia on funkcje reklamowe, ale też gwarantuje, że na dłużej zostanie zapamiętany.

 

 

Poniżej zamieszczamy dostępne metody nanoszenia logotypów:

 

 

IMOULD

iMould to metoda nadruku, która w prosty i tani sposób umożliwia naniesienie na produkty z plastiku dowolnej grafiki.

 

Zalety iMould:

Bardzo trwały nadruk w bardzo dobrej jakości 

Idealne pokrycie wszelkich nierówności i wyżłobień

Nadruk na całej powierzchni

Bardzo korzystna cena przy małym nakładzie 

Gwarancję nietoksyczności i pewność w kontakcie z żywnością

 

 

 

 

 

TECHNOLOGIA UV LED

Metoda technologii UV LED wykorzystywana jest do nadruku na metalu, drewnie, plastiku czy szkle. UV LED to wydruk cyfrowy występujący bezpośrednio na powierzchni drukowanego produktu. Nadruk ten uzyskiwany jest tylko i wyłącznie dzięki światłu UV, dlatego też efekty są widoczne natychmiastowo.

 

 

 

TECHNOLOGIA XP

Technologia XP działa w ten sam sposób jak nadruk na ceramice. Produkty poddawane są obróbce cieplnej w bardzo wysokiej temperaturze. Nadruk ta technologią posiada doskonałe właściwości kolorystyczne oraz bardzo dobrze odzwierciedla kolory Pantone.

 

DOMING

Doming (naklejka żywiczna) to technologia znakowania pozwalająca na uzyskanie efektu niemal trójwymiarowego obrazu. Polega na nałożeniu na kolorowy wydruk cyfrowy warstwy żywicy poliuretanowej, która nadaje mu tym samym wyrazistości koloru i głębi obrazu. Warstwa żywicy ma także funkcje ochronne- logo zachowuje swoją barwę i jest odporne na uszkodzenia.  Efekt końcowy jest bardzo estetyczny i efektowny.

 

 

 

HAFT

Ta technika przeznaczona jest do znakowania wyrobów włókienniczych. Proces haftowania kolorów tworzy logo, które daje długotrwały i ekskluzywny wygląd. W przypadku małych rozmiarów logotypu, dokładność jest prawie nie osiągalna. Haft można wykonać na kolorach Pantone.

 

Zalety haftu:

Precyzja i powtarzalność - dzięki komputerowi, który steruje procesem haftowania, przeszycia są wykonywane bardzo precyzyjnie. Dlatego też mamy możliwość dokładnego odtwarzania tego samego wzoru.

Trwałość - haft komputerowy to niezwykle trwały sposób znakowania. Jest on odporny na uszkodzenia mechaniczne, można go bez obaw m.in. prać i prasować.

Wierność kolorów i kształtów - możemy realizować zamówienia na hafty do 12 kolorów. Dzięki haftowi w technice 3D można uzyskać bardzo efektowne, wypukłe logotypy.

Jakość - do wykonywania haftów używamy tylko najlepszej jakości nici niemieckiej firmy Madeira.

Szerokie zastosowanie - za pomocą haftu komputerowego można znakować wiele rodzajów upominków reklamowych, m.in. czapki, koszulki, koce, ręczniki, plecaki, torby i wiele innych.

 

 

TERMOTRANSFER

Termotrensfer jest metodą znakowania tekstylii, plastiku oraz produktów papierowych. Logotyp przy tej metodzie można powiększyć od kilku centymetrów do nawet 50 cm. Wszystkie produkty poddawane są wysokim temperaturom by mieć pewność, że logo będzie trwałe.

Zalety termotransferu:

Wysoka jakość nadruku -  pół-automatyczny druk na materiale transferowym pozwala na osiągnięcie idealnego efektu nawet przy najbardziej skomplikowanych projektach. Nadruk wykonany tą techniką posiada dużą ostrość małych elementów, cienkich linii i drobnego tekstu. Obraz odznacza się wysoką wiernością kolorów.

 

 

SITODRUK

Metoda ta przeznaczona jest do znakowania wyrobów włókienniczych, tworzyw sztucznych oraz papieru. Rozmiar nadruku, jaki możemy wykonać tą metodą waha się od kilku centymetrów do pół metra. Po wykonaniu nadruku wszystkie produkty są poddawane wysokiej temperaturze ,by mieć pewność, że logo będzie trwałe.

 

Zalety sitodruku:

Nasycenie barw - w przeciwieństwie do innych technik druku seryjnego sito wyróżnia się bardzo wyrazistymi i nasyconymi kolorami.

Trwałość nadruku - nadruki takimi farbami na odzieży gwarantują trwałość podczas używania i wielokrotnego prania.

Szerokie zastosowanie - metoda sitodruku pozwala nam nanosić wzory na wielu rodzajach artykułów np.: na odzieży, torbach, parasolach, czapkach.

 

 

 

SUBLIMACJA

Metodą sublimacji znakujemy: specjalne kubki, szmatki do czyszczenia czy koszulki. Dzięki tej metodzie drukowanie zdjęć uzyskamy o wysokiej rozdzielczości, pełen nadruk oraz jasne i żywe kolory.

 

 

KALKA CERAMICZNA

Technika nadruku zwana kalka ceramiczną polega na nałożeniu specjalnego papieru, na którym znajdują się obrazy (logotypy, zdjęcia) na powierzchnię ceramicznego przedmiotu. Po naniesieniu logotypu produkty są wypalane w piecach w bardzo wysokiej temperaturze (ok. 850°C). Technika pozwala na wykonanie nadruków wielokolorowych w bardzo dobrej jakości. Znakowanie jest odporne na ścieranie.

 

 

TAMPODRUK

Metodą tampodruku znakujemy: plastik, metal, drewno oraz produkty papierowe. Technologia ta pozwala na wysoką precyzję oraz rozdzielczość nadruków. Szczególną zaletą tej metody jest to, że może być ona stosowana nie tylko na płaskich powierzchniach. Ze względu na prostotę techniki tampodruku możliwe jest znakowanie dużej ilości artykułów reklamowych w krótkim czasie. Niska cena sprawia, że ten rodzaj znakowania jest bardzo popularny.

 

Zalety tampodruku:

Precyzja - metoda ta sprawdza się znakomicie podczas wykonywania nadruków na małych gadżetach typu brelok, długopis, pendrive. Zapewnia wówczas dużą dokładność nawet przy drobnych elementach.

Szerokie zastosowanie - tampodruk może być używany na każdym materiale (plastik, metal, szkło, drewno), a ponadto na każdej powierzchni, w tym nierównej i niezbyt regularnej.

Cena - tampodruk to najtańsza metoda znakowania artykułów reklamowych. Pozwala znacząco obniżyć koszty promocji firmy.

 

 

LASER

Laser jest najbardziej zaawansowaną metodą znakowania. Głębokość znakowania może być mierzona w setnych milimetrach w porównaniu do poprzednich technik znakowania. W trakcie procesu znakowania laserem powierzchnia produktu praktycznie płonie. Laser jest idealny do wykonywania małych logotypów.

 

Zalety grawerowania laserowego:

Trwałość - grawerowanie laserowe to jedna z najtrwalszych metod znakowania. Logotyp naniesiony tą techniką nie ściera się, ponieważ jest on delikatnie wklęsły.

Szybkość znakowania - technika ta pozwala na znakowanie nawet bardzo dużych ilości artykułów w krótkim czasie. Jest to możliwie dzięki stosunkowo łatwemu etapowi przygotowania maszyn do pracy, a także samemu grawerowaniu sterowanemu komputerowo.

Uniwersalność - grawerowanie laserowe można wykonywać w metalu, drewnie, szkle, skórze, kartonie i tworzywach sztucznych.

 

 

 

CYFROWY

Druk cyfrowy to metoda do znakowania specjalnych naklejek, plakatów czy banerów. Wszystkie zdjęcia drukowane są w dużej rozdzielczości, co daje ogromne możliwości znakowania produktów w celu osiągnięcia dużej przestrzenności.

 

 

TŁOCZENIE

Tłoczenie to technika szczególnie przydatna w przypadku produktów wykonanych ze skóry, może również być stosowana na produktach plastikowych własnej produkcji.

 

Zalety tłoczenia:

Dwuwymiarowy, wklęsły znak podobny do płaskorzeźby

Efekt wgłębienia na produkcie 

Rożne warianty kolorystyczne z metalicznym połyskiem

Nadruk odporny na ścieranie

 

 

Jesteś tutaj: Główna Techniki znakowania