lumini.com.pl

Artykuły i publikacje

Gadżety reklamowe – jak wybrać najciekawszy?

 

  Od wielu, wielu lat gadżety reklamowe są jednym z najczęściej spotykanych sposobów na docenienie Klienta. Święta są doskonałym okresem na obdarowanie swoich Klientów niezapomnianym upominkiem. Jednak nie tylko w czasie świąt warto pamiętać, że każdy upominek powinien być odpowiednio dobrany. Warto o tym pamiętać dlatego, że odpowiednio dobrany gadżet reklamowy jest doskonałym wsparciem działań marketingowych każdej firmy. Jak zatem wybrać gadżet reklamowy, który będzie dopasowany do potrzeb, będzie spełniał określone cele, a którego wybór nie będzie procesem męczącym i zabierającym wiele czasu?

  Przede wszystkim warto pamiętać o tym, że istotą gadżetu reklamowego nie jest tylko obdarowanie nim klienta. Upominek reklamowy może być albo upominkiem symbolicznym albo funkcjonalnym. Do nas należy wybór, jaki upominek powinien otrzymać Klient. Upominek symboliczny ma za zadanie pokazać Klientowi, że pamiętamy o nim przy okazji świąt lub innych uroczystości. Natomiast zadaniem funkcjonalnego gadżetu reklamowego jest sprawić, by Klient korzystał z niego lub do niego powracał każdego dnia, a tym samym przypominał sobie i innym o istnieniu danej firmy. Dlatego na początku pomyślmy o tym, co będzie naszemu Klientowi potrzebne, z czego chętnie będzie korzystał, a co z pewnością od razu wyrzuci do kosza. Myśląc tymi kategoriami, warto też zastanowić się nad innowacyjnym rozwiązaniem w kwestii artykułów, z których chętnie korzysta nasz Klient. Upominek przede wszystkim powinien być funkcjonalny, aby Klient sięgając po niego za każdym razem przypominał sobie nie tylko nazwę firmy, która ów upominek mu podarowała, ale i jej ofertę. Właśnie dlatego niezmiernie ważne jest również umieszczenie na upominku, w widocznym miejscu, logo firmy. Zarówno znane marki, jak i te dopiero wschodzące powinny pamiętać o rozwiązaniu umieszczania logotypów, ponieważ jest ono funkcjonalne i niedrogie.

Czytaj więcej: Gadżety reklamowe – jak wybrać najciekawszy?

 Dobra inwestycja w najpopularniejsze gadżety reklamowe   

W świecie nieustannie goniącym do przodu, w świecie ciągle się rozwijającym, w świecie, który doznał bardzo poważnego kryzysu nie wystarczy już tylko zachęcać do kupna produktu lub usługi jedynie poprzez uwydatnianie ich walorów cenowych. Na rynku jest już tak duża konkurencja, że niestety same przeceny i rabaty na nic się tu zdadzą. Sprzedawcy ciągle doskonalą swoje umiejętności i podnoszą kwalifikacje, aby pozyskać coraz to nowych Klientów, a tych obecnych przekonać, aby jak najdłużej z nami zostali. Warto jednak pamiętać, że jest jedno narzędzie, które w bardzo łatwy i zarazem efektywny sposób może wesprzeć sprzedaż. Narzędziem tym są gadżety reklamowe.

Artykuły reklamowe dodawane do oferty, rozdawane podczas targów, seminariów lub konferencji są z pewnością tym, co firmę wyróżni i spowoduje, że bardziej prawdopodobne będzie, że obdarowany zapamięta jej nazwę. Jest to jeden z elementów budowania wizerunku firmy i relacji z Klientem. Ciekawy i odpowiednio dobrany gadżet sprawi, że osoba nim obdarowana poczuje się doceniona, a firma która go wręczyła – dobrze zapamiętana. Należy pamiętać jednak o tym, że nie możemy wszystkich obdarowywać np. długopisami, ponieważ każdy gadżet powinien być dopasowany nie tylko do branży, w której my działamy, ale i do Klienta, którego chcemy obdarować. Jeżeli odpowiednio dobierzemy gadżet do specyfiki Klienta, jego wieku, działalności itp., a co więcej artykuł ten będzie przydatny i funkcjonalny, jest większe prawdopodobieństwo, że Klient zaraz po powrocie do biura nie wyrzuci go do śmieci J  

Czytaj więcej: Dobra inwestycja w najpopularniejsze gadżety reklamowe

10 gadżetów

Przedstawiamy Państwu 10 ciekawych gadżetów reklamowych, o których istnieniu wielu z nas do tej pory nie wiedziało.

Listę ciekawostek otwierają innowacyjne i niezmiernie użyteczne zakrywki do długopisów.

Czytaj więcej: 10 gadżetów

Gadżety reklamowe – tani sposób na skuteczną reklamę?

 

Jest wiele sposobów kreowania marki/produktu i ich promocji na rynku docelowym.

W ostatnim czasie, jednym z najbardziej dynamicznie rozwijających się sposobów dotarcia do klienta są gadżety reklamowe.

Dlaczego?

Czytaj więcej: Gadżety reklamowe – tani sposób na skuteczną reklamę?

O gadżetach reklamowych słów kilka, czyli raport o globalnych trendach na rynku gadżetów

Rozpoczynając kolejny rok myślimy, w jaki sposób dotrzeć do szerszego grona odbiorców, zdobyć więcej zadowolonych klientów i zwiększyć swoje przychody. Wszystkich, którzy zastanawiają się, czy warto wydać pieniądze na reklamę lub zainwestować w gadżety reklamowe zapraszam do lektury poniższego raportu.

Na początku z pełną odpowiedzialnością mogę stwierdzić, że warto inwestować w gadżety. Trzeba jednak pamiętać, że upominek, który wręczamy Klientowi nie tylko powinien być atrakcyjny i ładny, ale też powinien sprawiać, że będzie jak najdłużej zapamiętany. Odpowiednio dobrany gadżet powinien uwzględniać charakterystykę Klienta, któremu jest wręczany, wydarzenie i porę roku, podczas których go dajemy oraz pozostałe cechy, które opisywaliśmy już we wcześniejszym artykule.

Na potrzeby Międzynarodowych Targów Reklamy i Poligrafii RemaDays w Warszawie firma ConQuest Consulting przeprowadziła badanie popularności gadżetów reklamowych. Badanie zrealizowano za pomocą metody CAWI (wywiady) przeprowadzając ankietę internetową na próbie 100 losowo wybranych respondentów. Badanie miało na celu pokazanie, czy inwestowanie w gadżety reklamowe jest czymś opłacalnym czy nie.

Czytaj więcej: O gadżetach reklamowych słów kilka...

Jesteś tutaj: Główna Artykuły i publikacje