lumini.com.pl

Aktualności

Długopis TouchWriter bije rekordy popularności

 

Wprowadzony do sprzedaży całkiem niedawno, bo w drugiej połowie ubiegłego roku przez Lecce Pen Europe TouchWriter sprzedaje się jak przysłowiowe „świeże bułeczki”.

Długopis można nabyć w dwóch podstawowych kolorach: białym i czarnym. Długopis idealnie wpasował się w oczekiwania klientów, ponieważ łączy w sobie funkcje tradycyjnego długopisu z narzędziem służącym do pracy na urządzeniach z ekranem dotykowym, takich jak smartfony i tablety.

TouchWriter to idealny pomysł na reklamę – daje możliwość zamieszczania różnego rodzaju znakowań, od graweru, poprzez tampon, sitodruk aż po nadruk cyfrowy full kolor. Jego funkcjonalność, elegancja oraz fakt, że jest doskonałym nośnikiem reklamy sprawiają, że nawet przez najbardziej wymagających klientów uważany jest za coś godnego uwagi i polecenia.

 

Zachęcamy do zapoznania się z naszą ofertą długopisu i rysika w jednym.

Targi Reklamy i Poligrafii RemaDays 2013

6-8 lutego 2013, Warszawa

 

Pragniemy poinformować Państwa, że w trosce o jak najwyższy poziom obsługi i jak największe zadowolenie naszych Klientów, bierzemy udział w Targach Reklamy i Poligrafii RemaDays 2013. Dzięki targom będziemy mieli okazję poznać nowości produktowe, które pojawiły się w konkursie Gifts of The Year. Pozyskamy również cenne kontakty do podwykonawców działających w branży, co pozwoli nam przygotowywać oferty jeszcze bardziej atrakcyjne cenowo. Dużą uwagę chcemy również skupić na prelekcjach i wykładach dotyczących zagadnień z obszaru reklamy i marketingu. Wszystko to sprawi, że już niedługo będziemy mogli podzielić się z Państwem nowo zdobytą wiedzą z obszaru reklamy i marketingu. Będziemy również mogli poszerzyć wachlarz oferowanych przez nas produktów o nowe, zaskakujące gadżety reklamowe w konkurencyjnych cenach mając nadzieję, że będziecie Państwo jeszcze bardziej zadowoleni ze świadczonych przez nas usług.

 

 

Polska Izba Artykułów Promocyjnych rozpoczęła II edycję badania POSTRZEGANIE ARTYKUŁÓW PROMOCYJNYCH JAKO NOŚNIKA REKLAMY.

     

Polska Izba Artykułów Promocyjnych rozpoczęła II edycję badania „Postrzeganie artykułów promocyjnych jako nośnika reklamy”. Badanie, które PIAP przeprowadziła w roku 2012 pokazały, że artykuły promocyjne są jak najbardziej skutecznym narzędziem.

       

Badanie skierowane jest wyłącznie do klientów końcowych, a w szczególności do pracowników działów marketingów małych, średnich i dużych przedsiębiorstw.

 

„II edycja badania ma dać nam jasny obraz jak postrzegane są artykuły promocyjne dla osób decydujących o wydatkach marketingu w Polsce. Dodatkowo pozwoli nam poznać prognozy wydatków na reklamę BTL w 2013 roku, czy też jaki gadżet chcieliby otrzymać sami respondenci” – mówi Tomasz Chwiłowicz, wiceprezes PIAP. 

 

Badanie zostanie przeprowadzone za pośrednictwem systemu ankietowego Paxonta.com. Wyniki badania zostaną zaprezentowane na początku 2013 r. Zapraszamy do odwiedzania naszego serwisu celem sprawdzenia wyników ankiety.

 

Jeżeli jesteście Państwo Klientem Końcowym i wyrażacie chęć wypełnienia ankiety, zapraszamy:

 

Link do ankiety KLIKNIJ

   

Źródło: Polska Izba Artykułów Promocyjnych, http://www.piap-org.pl

 Inauguracja II edycji kolekcji TEN za nami

 

Fotolia rozpoczęła drugą edycję Kolekcji TEN, do której wybrano dziesięciu światowej sławy artystów cyfrowych oraz dodatkowo dwóch artystów, których projekty na razie objęte są tajemnicą.

Uczestnicy przygotowują pracę, której motywem przewodnim jest jeden z trzech tematów, a następnie prezentują swoją pracę w internecie. Już dzisiaj pojawiła się pierwsza praca argentyńskiego artysty cyfrowego Gustavo Brigante stworzoną z 5 obrazów Fotolia, a  zainspirowaną tematem „Praca”, pod tytułem „Let’s work”, którą bezpłatnie można pobrać 11 stycznia, do godz. 15:00.

Przez kolejnych 10 miesięcy wybrani artyści zamieszczają w internecie swoje prace, które internauci mogą pobierać za darmo, przez 24 godziny od momentu ich opublikowania. Każdej pracy będzie towarzyszyło nagranie wideo ukazujące kulisy jej powstawania i nakręcone w kraju, z którego pochodzi dany artysta. Każde nagranie będzie posiadało napisy aż w 12 językach. Dodatkowo, powstała specjalna strona na Facebooku, gdzie można znaleźć więcej materiałów oraz śledzić aktualności. Powstał też specjalny kanał YouTube, gdzie już teraz można obejrzeć teaser drugiego edycji kolekcji.

Pierwsza kolekcja edycji TEN odniosła ogromny sukces i została zakończona międzynarodowym konkursem, który wygrał nasz rodak, Sebastian Powszuk z pracą inspirowaną motywem „Podróż”. Aby jeszcze bardziej zobrazować spektakularność sukcesu edycji TEN dodam, że do konkursu zgłoszonych zostało ponad 1260 prac, informacja o samym projekcie dotarła do 250 tys. osób, pliki z pracami artystów pobrano ponad 170 000 razy, a stronę, na której zamieszczono prace odwiedzono ponad 500 000 razy.

                Powyższe liczby oraz cieple przyjęcie, z jakim spotkała się pierwsza edycja sprawiły, że Fotolia podjęła decyzję o rozpoczęciu drugiej edycji, do której zaproszono artystów pochodzących z dziesięciu różnych państw: Argentyny, Brazylii, Korei, Japonii, Rosji, Polski, Włoch, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii i Niemiec.

Kalendarz publikacji prac w drugiej edycji:

10 stycznia 2013, Gustavo Brigante, Argentyna

8 lutego 2013, Soongyu Gwon, Korea

8 marca 2013, Adhemas Batista, Brazylia

10 kwietnia 2013, Marumiyan, Japonia

10 maja 2013, Mike Harrison, Wielka Brytania

10 czerwca 2013, Alexander Otto, Niemcy

10 lipca 2013, Alexey Samsonov, Rosja

10 września 2013, Sergio del Puerto, Hiszpania

10 października 2013, Alberto Seveso, Włochy

8 listopada 2013, Piotr Jaworowski, Polska

 

Dwie dodatkowe prace ze „specjalnej kolekcji” zostaną opublikowane 9 sierpnia oraz 10 grudnia 2013, a ich twórcami będą artysta amerykański oraz para artystów francuskich.

Wszystkie informacje na temat kolekcji TEN można znaleźć na stronie TUTAJ

 

Kilka słów o artyście inaugurującym II edycję kolekcji

Gustavo Brigante to argentyński grafik i ilustrator. Jest współzałożycielem strony internetowej, na której można znaleźć wiele przydatnych informacji na temat projektowania graficznego. Brigante w swoim portfolio prace dla takich firm jak: Johnie Walker, Hugo Boss, MTV

Dla drugiej edycji kolekcji TEN artysta przygotował kompozycję pod tytułem „Let’s work”. Praca inspirowana jest jego latynoamerykańskim pochodzeniem

Jak mówi sam Brigante: „Sztuka cyfrowa pozwala na łatwe wprowadzanie innowacji i swobodną pracę nad kompozycją. Mogę dzięki niej pozwolić sobie na ekspresję samego siebie. Zdecydowałem się na udział w tym projekcie, ponieważ sam jestem samoukiem i doceniam wartość edukacyjną prac zapisanych w plikach PSD z warstwami”

Źródło: Opracowano na podstawie informacji firmy Fotolia

Z przyjemnością informujemy, że lumini wspiera jako partner Klub Trenerów Biznesu.

Klub Trenerów Biznesu działa pod patronatem FIRMY 2000 Sp. z o.o. Zrzesza trenerów z całej Polski, którzy chcą aktywnie działać na rzecz biznesu.

Głównym celem jego działalności jest podnoszenie trenerskich kwalifikacji  klubowiczów i integracja środowiska trenerskiego.

  kt logo

Jesteś tutaj: Główna Aktualności